Egentligen skulle vi tunnelbaneluffa...

2012-08-04 » 22:55:14
Direktlänk / Stockholm / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Igår hade vi egentligen planerat en myskväll med någon film, men sedan blev Sofie ivägbjuden på middag hos sin pojkväns familj, så det blev inte av. När hon väl var klar där fram mot 9 ringde hon mig och frågade om jag ville följa med och tunnelbaneluffa. Säg mig, när säger Hannah Ryding nej till att göra något? Förutom idag när jag skulle gå pride-paraden dårå. Men annars! Så Jocke och Sofie mötte mig i Hökarängen och vi begav oss mot stan med ett snabbt stopp i Gullmarsplan för att införskaffa cola till Sofie och tuggummi till mig. Där lämnade Jocke oss, och vi bytte ut honom mot Tommy i Fruängen. Inget illa mot Jocke, men det hade jag inget emot. ^^ Vi åkte till Skanstull, men sedan kom vi inte längre, eftersom Läckerbiten hade öppet och vi ville ta en drink. Eller jag mest, tror jag. Sofie drack cola och Tommy päroncider. Jag däremot hinkade i mig en 6a med Rom&cola och ytterligare en 6a med Gin&tonic. Smaskens! Vet inte vad klockan var när vi begav oss därifrån, men sedan gick vi till Donken eftersom Sofie var hungrig. Sedan åkte vi till Hökarängen, och Tommy tog t-banan därifrån när han hälsat på Lita. Det var en riktigt awesome kväll och natt även om det inte blev så mycket tunnelbaneluffa av.
 
Idag har varit en lugn dag. Sofie har varit lite depp så vi har mest varit hemma. Jag åkte dock en snabbis till Farsta och fixade med sånt som fixas bör. Sedan åkte jag hem och tittade på Jag Saknar Dig, och sedan åkte vi till grillen och åt för att muntra upp Sofie lite. Själv tyckte jag det var skönt att vila. Imorgon kommer Denneth hem (<3333) och på måndag ska jag åka och köpa en ny dator. Känns som att Macen är lite av ett hopplöst företag tyvärr. Ska nog träffa Litas föredetta ägare på måndag också om jag hinner. Sedan ska jag njuta av min sista vecka av sommarlov. Efter det blir det tre veckors praktik innan skolan drar igång.

Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback