Farväl min nästan-älskling!

2012-08-07 » 22:07:36
Direktlänk / Stockholm / Kommentarer (2) / Trackbacks ()
Slitsam dag idag. Vi flyttade råttorna och en hel massa andra grejer från Hökarängen, och Sofies mamma är på besök. Vi har ätit på pizzerian i Bro Centrum också, och det var gott. Längesen jag åt pizza.
 
Igår köpte jag min nya dator. Det blev ingen rekonditionerad från El Green som planerat, utan en sprillans ny Compaq från NetOnNet. Jag är riktigt nöjd. Majvor (en dator jag hade tidigare) var Compaq, och henne gillade jag. Dessutom har Nisse Windows 7. Han heter så min dator. Det var Sofie som döpte honom, Hon har även döpt sin egen dator till Bellman. Vackert va? Det är hur som helst skönt att ha en dator som fungerar nu. Vi har dessutom fått en TV till lägenheten och det gillar jag. Då kan jag titta på skräckfilmer när jag ska sova så jag får mardrömmar. ;) Vi har också storhandlat en massa mat så både frysen, kylen och skafferiet är överfulla. Då behöver man inte tänka på det ett bra tag framöver. :) Imorgon åker Sofie ner till Skåne och jag får lov att roa mig själv. Kan passa på att träffa mina andra vänner. Variation är bra har jag hört. Det här var nog ett av de tråkigaste inlägg jag skrivit på länge. Kanske för att jag känner mig allmänt känslokall idag. Inte ledsen, inte glad, inte tom bara neutral. Det är ganska skönt måste jag säga. Sofie sitter bredvid mig och skjuter sin chef på hennes mammas iPhone och sjunger Almost Lover. Han dör ju aldrig, tydligen. Chefen alltså. Inte hennes nästan-älskling. Någon sådan har hon nog inte. Nu ska jag sluta skriva och gå och ta mig en lång, skön dusch.
tildah » 2012-08-08 | 00:07:26

hannahhhh jag kan inte kommentera din bloggg, blir lite arger

Anonym » 2012-08-08 | 00:07:50

ohh nu kunde jag! har inte kunnat sen du dansade på bord, ungefär. :(


Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback