Initiativagande

2012-08-08 » 12:49:26
Direktlänk / Filosofi / Kommentarer (2) / Trackbacks ()
Ska börja med att svara på Tildahs kommentar. Bli inte arger! Det funkade ju just, eftersom du just gjorde det. :P Någon mer som haft problem med att kommentera min blogg lately?
 
För att komma till saken då. Jag vill berätta om en sak jag verkligen älskar, och som får mig att känna trygghet i vetskapen att jag är önskad. Det jag pratar om är initiativtagande. Som när den där speciella personen som kan få dig att tappa andan bara genom att vara i samma rum frågar dig om du vill träffas imorgon. Snacka om att göra min dag.<3 Det är de där små sakerna som verkligen betyder något. De som bevisar att han faktiskt vill ha dig around. Speciellt om du träffat någon som i allmänhet har svårt att ta initiativ, men gör det ändå.
 
Det är dessa människor man ska lägga sin energi på. De som verkligen vill ha dig nära no matter what. De som inte uthärdar ditt sällskap, utan uppskattar det. De som får dig att flyga mycket oftare än de får dig att bli ledsen. De som behandlar dig som den värdefulla människa du faktiskt är. Jag har hittat någon som verkligen tycker om mig, och som jag faktiskt känner likadant för, och jag kommer inte släppa taget om honom i första taget.<3 
 
vispen » 2012-08-08 | 15:14:19
URL: http://vispen91.blogg.se

Nu blir jag oerhört nyfiken, berätta gärna! Härligt att du har hittat en kille som du tycker om och som verkar tycka om dig! Kram

tildah » 2012-08-10 | 02:51:17

vad glad jag blir för din skull hannah dearest ;)! och jaaa nu funkade det så nu är jag glader :D


Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback