Friday!

2011-09-09 » 16:11:21
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Okej, nu bloggar jag då! Nöjd Sarah? Va? Va??!! Ja, iallafall..vad ska jag säga? Sarah säger att jag ska berätta om min dag, så jag gör väl det då, även om det inte finns mycket att berätta. Skulle äta frukost med Katja imorse men jag försov mig en halvtimme, så när jag kom dit skulle hon just gå. Jag åt snabbt och sen var det iväg till Rösaringsparkeringen där vi skulle ha personspår med hundarna. inte på parkeringen alltså, utan i skogen intill. Det gick bra! Jag och Lita samarbetade med Sarah och Gloria, och Lita älskar att spåra så det var en trevlig förmiddag. Sen efter det gick vi och hade Hundkunskap. Det blev lite brottom, så hundarna fick följa med. Det tyckte Lita om, för hon tycker om den läraren som vi hade. Vi läste några sidor om att skaffa valp. Sen var det lucn - pytt i panna. Efer det hade vi ekologi, men de hade läxförhör på något de gått igenom förra lektionen då jag var hos tandläkaren, så jag fick gå. Det var väl det. Se där Sarah, jag hade inget att säga! Men jaja, det är skönt med helg nu iallafall. Ska vara kvar på skolan över helgen så ska njuta av att få vara ifred lite.

puss!

Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback