"Jag vet inte, du får bestämma."

2012-07-21 » 17:54:37
Direktlänk / Filosofi / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Vet ni något som stör mig? Det är människor som uppvisar brist på egen vilja, på grund av blyghet eller vad fan det nu beror på. När man ställer en fråga och förväntar sig ett svar, och de bara svarar "Jag vet inte, du får bestämma." När jag ställer en fråga ställer jag den för att jag är intresserad av den andra personens åsikt i frågan. Kan jag inte få den då, eller är det för mycket begärt? Sedan händer det väl givetvis att personen kanske inte har någon åsikt just då och att de faktiskt inte vet, men när detta händer vid upprepade tillfällen blir jag riktigt irriterad. Då blir jag mest; "Nehe, men skitsamma då." Snacka om motivationsdödare.

Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback