Rapporterar från den cool sidan av the bardisk i en djuraffär

2012-07-25 » 12:07:52
Direktlänk / Stockholm / Kommentarer (1) / Trackbacks ()
Hejsvejs!
Jag sitter nu i kassan på Hund och Kattboden i Knivsta, och tänkte passa på att blogga när jag använder mig av en dator som faktiskt fungerar. Sedan jag kom hit har jag tagit det väldigt lungt, eftersom jag haft feber i flera år. Eller flera dagar snarare. I går sov jag nästan hela förmiddagen, och sedan låg jag och läste resten av dagen. Skulle ju egentligen åkt till Robin och formaterat min dator, men jag försov mig på grund av febern och sen hade han inte tid. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den faktiskt Idag har jag bara lindrig feber och har varit uppe sedan nio. Här är det väldigt lungt, då vi inte har några kunder just nu. Felicia och Jenny trimmar Chelsea och jag lyssnar på radion. Jag har ingenting att säga och är allmänt off eftersom jag umgås med Felicia samtidigt, så nu sa jag sluta blogga. Imorgon ska jag åka tillbaka till Hkarängen.
 
PS. Kollade besöksloggen för den här bloggen bara för skojs skull. Shit vad jag har läsare! :D Jag tycker ni kan kommentera också så man vet om er. Ni behöver ju inte nödvändigtvis ha något att säga.^^
vispen » 2012-07-26 | 13:50:44
URL: http://vispen91.blogg.se

Du vet nog redan att jag läser. Men skickar iväg en kort hälsning ändå. Bra att febern har gått ner och hoppas att du är helt frisk snart. Kram


Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback