Två härliga kvällar!

2012-07-13 » 00:14:52
Direktlänk / Stockholm / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Hej? Eller hur inleder man. Jag har glömt. :D Jag är på för bra humör för att blogga. Helst ska man må skit. Annars måste man vara väldigt neutral. Annars går det inte. Jag tänker göra detä ndå, för jag är cool.
 
I måndags hände inte mycket, förutom att jag åkte till Bro. Detta var i sig ganska spännande förvisso, eftersom jag lyckades glömma bort att tänka på avståndet mellan vagn och plattform. Detta resulterade i ett fint och oavsiktligt självmordsförsök. Det var otroligt pinsamt, då jag föreställde mig en mycket ovärdig död, klämd mellan vagn och perrong, enbart för att jag är så klantig. Som tur var så stannade tåget och jag dog inte. Jag fick till och med följa med. Se där! Jag tog mig hem hyfsat helskinnad (en stukad tumme och två stukade tår) och täckt av olja och smuts.
 
Igår var det onsdag. Alltså lill-lördag. Alltså helt okej att festa. En liten notering till mitt samvete bara. Jag åkte hela vägen till Handen i avsikt att träna med Johnnie, Denneth samt Denneths syster Emma. Denneth var dock dum och hörde inte när jag ringde, vilket resulterade i att jag inte kom in i lokalen, vilket resulterade i att jag skrev ett argt SMS till honom som sa att jag tyvärr avlidit till resultat av stora inre skador då jag misstagit en kaktus för knäckebröd. Sedan åkte jag till Hökarängen och duschade och gjorde mig i onrdning istället. Sedan var det full tid att ta tunnelbanan till Slussen, där jag bytte till en annan tunnelbana och åkte till Liljeholmen. Där mötte jag Sarah, och vi tog bussen till något ställde i närheten av där Adam bor, där det fanns en grillplats. Det låg precis intill sjön och var riktigt mysigt. Jag och Sarah kom dit först, och sedan kom Adam och Anton i en gummibåt som jag senare fick åka i. Det var hejdlöst roligt! Istället för att gå hela vägen hem till Adam kunde man åka över sjön med den båten, vilket gick mer än dubbelt så fort. Sedan droppade resten av folket in, och vi tände grllen, satte på musiken och öppnade flaskorna. Vi dansade och grillade till sent, och skulle ha fortsatt samt även badat, men någon (låter stackarn vara anonym) tittade visst lite väl djupt i flaskan och vi fick frakta hem vederbörande till Adam. Väl där umgicks vi lite till och sedan la sig alla där det fanns plats att ligga. Jag gjorde ett bra försök, men jag delade rm med 4 snarkande ungar, så jag gav upp vid 5 och trog hem med första bussen till Liljeholmen.
 
Idag sov jag hela förmiddagen, och vaknade av att Denneth och Emma kom hem från var de nu hade varit. Jag satt vid datorn en stund, och mötte sedan Sarah vid tunnelbanan. Sedan gick vi hem till Rakel och umgicks lite och drack te. Sedan drog jag och Sarah till bussen som vi tog till Högdalen där vi mötte finaste Tommy. Vi gick hem till honom och han lagade mat till oss - ris och chicken nuggets. Sedan slog vi på Sagan Om Ringen och jag och Tommy var allmänt nördiga medan Sarah hade skittråkigt. Med ungefär en timme kvar av filmen var Sarah tvungen att åka hem, och jag följde motvilligt med till Gullmarsplan där vi skiljdes åt då jag skulle till Hökarängen och hon skulle träffa Adam. Jag åkte hem, och här är jag nu. Det var nog allt tror jag. :)

Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback