Har hänt mycket sen sist...

2012-03-01 » 22:23:49
Direktlänk / Stockholm / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Jag mår förjävligt. Vet inte om jag har feber eller något, men jag har huvudvärk och känner mig läskigt varm och seg i huvudet. Tvivlar på att jag skulle kunna utala en enda korrekt mening, så det är tur att jag är ensam här i lägenheten på Gotland och inte har någon att prata med.

Vet inte om jag har bloggat sedan dess, men förrförra fredagen var jag på Viper med Sarah och Adam. Min debut på natklubb, och det var mycket roligare än jag trodde att det skulle vara. Dansade hela natten lång och var besviken på deras shots som mest smakade pigelin. Men de har ett förträffligt vin måste jag säga, och det är väldigt billigt där. Iallafall deras shots, vin, öl och cider. Måste erkänna att jag hade i mig en hel del av allt och det ångrade jag på lördag morgon. Vi fick en kompis också. Amina. En riktig stammis var hon tydligen, och jag och Adam trodde att hon skulle vara för full för att komma ihåg sin bästis Sarah dagen därpå, men det gjorde hon tydligen. Det var en riktigt härlig kväll som förövrigt inleddes redan i taxin då jag och Sarah satt och drack vodkablandning från systemet och hade kul med vår chafför. Eller jag hade kul. Sarah tyckte att han var läskig tror jag. På söndagen gjorde jag inte heller så mycket kul.

Sen följde en ganska vanlig skolvecka. Jag tror iallafall det, för jag kommer inte ihåg något från den. Jag umgicks med Sarah och Liz för Felicia var hemma och sjuk. Men hon kom på torsdagkvällen och det var jättetrevligt. Vi hade lite mysigt där på torsdagkvällen. Det där lät perverst... Jaja. Nu i fredags var sista dagen innan lovet och det firade vi med cupcakes på klassrådet och ett väldigt oroande möte med hela skolan... Verkar inte alls lösa sig så bra med skolans flytt nästa år. Sen vilade jag en stund och passade på att vara ensam innan det bar av till Nacka och hem till Onna. Det var trevligt och vi umgicks några timmar innan det var dags att sova. På fredagen ville jag åka till Hökarängen och hälsa på folket där. Det blev en riktig succé. Sofie hade ett mycket gott vin som jag och Sandra blandade med sprite, och sen umgicks vi i några timmar tillsammans med Rakel, Sofie och Onna såklart. Jag skapade en inchekning i Rakels lägenhet på Facebook. Nämligen Rakels rosa porrsoffa. Den är väldigt rosa och väldigt fin. Jag bytte också erfarenheter med Sofie gällande breakups, samt var allmänt pervers med de andra. Sen åkte jag och Onna tillbaka hem till henne och såg Melodifestivalen.

På söndagen hände inte så mycket förutom att vi åkte till Ronjas jobb på ett bibliotek där hon berättade saga för några barn. Gjorde vi något annat meningsfullt har jag glömt det. På måndagen åkte Onna in till kansliet en sväng och då fick jag vara själv i hennes lägenhet. Sen på eftermiddagen åkte vi och åt middag med Alireza och Vispen. Det var riktigt trevligt och vi var perversa som vanligt. Såpass perversa att Vispen svor att hon skulloe vägra sex ett bra tag framöver. Vi hade väldigt trevligt även om alla var på ganska dåligt humör i omgångar. Speciellt Alireza som fick damp på våran servetör. Sen gick vi till affären eftersom de ville handla innan vi drog hem. På tisdagen var det gård, och jag och Onna drog dit. Det var inte så jättemånga där, men det blev kul ändå. Jag sjöng Kom Ihåg mig med Lars Winnebäck medan Ida tog en väldigt fin stämma och spelade gitarr. Sen sjöng vi Kents Utan Dina Andetag trestämmigt med Onna och det var magiskt tyckte jag. :) Vi fick också höra Idas slask-inspelning av låten Aldrig till US-skivan. Jag ser verkligen fram emot att den ska komma ut.

På onsdag morgon åkte jag hemmed båten. Sov hela vägen nästan trots att jag sovit en hel del hos Onna. Sen mötte mamma upp mig på hamnterminalen och vi åkte och handlade mat och träningskläder till mig. Vi skulle åkt och tränat också men vi hann inte eftersom vi hade ett allvarligt samtal istället. Sen åkte hon och jag spenderade resten av kvällen framför TV:n och i telefon med Emma. Idag har jag varit på Socialen och tränat med mamma. Imorgon ska jag träffa Mysan och Anette hemma hos mamma, och på lördag kanske jag får träffa Jacob om jag har tur.

Det var nog allt. Pusshejs.<3

Kommentera inlägget!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback